niedziela, 1 marca 2015

W wiosennych kolorach dla 13arts

Dzisiaj po raz drugi mam przyjemność zaistnieć na blogu 13 arts jako gościnna projektantka. 
Tym razem przygotowałam dwie kartki (z lekka mediowe) w wiosennych, energetycznych kolorach.
To taka odmiana po ostatnich jasnych, monochromatycznych zaproszeniach.
Pierwsza z dużym kwiatem z zestawu Paper Flowers White Elegance oraz tekturowym sercem z kolekcji Color Basic-Words. Do tła wykorzystałam maskę Color Basic - Squares.
Druga kartka z wielkanocnymi akcentami, bo przecież to najwyższy czas rozpocząć świąteczne kartkowanie.
Przeszywana maszynowo, sam środek kartki został mocniej zaakcentowany mgiełką Chalk Turqoise Light
Tej samej mgiełki użyłam do zmiany koloru sizalu 
Napis 'Time' pochodzi z maski Cosy Evening - Winter Time
W obu kartkach użyłam papierów z kolekcji Color Basic.
Poniżej cała lista wykorzystanych produktów ze sklepu 13 arts,
a ja bardzo dziękuję za gościnę Aidzie, Marcie i całemu zespołowi 13 arts.

Paper pad "Color Basic"
Tekturka Chipboard "Color Basic-Words"
Mgiełka pastelowa - Pastel Antigue Cream
Mgiełka kredowa - Chalk Turqoise Light
Pasta modelująca
Maska-Stencil Color Basic - Squares
Maska-Stencil 'Cosy Evening' - Winter Time
Paper Flowers White Elegance
Zestaw wstążek "White'
Perełki samoprzylepne 120 szt "Kids Fun 1"
jajka styropianowe: różowe, niebieskie, żółte

5 komentarzy:

  1. Lubię taki energetyczny turkusik! Poza tym uświadomiłam sobie,że jajeczka poddane zabiegom koloryzującym wyglądają ślicznie- chętnie przemienię tak swoje zapasy-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie kolorowe kartki! Ciekawa jestem czy jajka są zmediowane czy w kolorach "oryginalnych"? Fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Jajka już mają takie ciekawe kolorki.

      Usuń
  3. Obie propozycje rewelacyjne... Wiosno przybywaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, uwielbiam turkus, moja mgiełka właśnie wczoraj się popsuła...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!