wtorek, 17 marca 2015

W mocnych kolorach

Komplet kartek z jajkiem i mocnym tłem. 
Tła przygotowałam wykorzystując distressy i maski Memory Box.

Kartki powstały jako inspiracja dla Poppystamps. 

Przy okazji chciałam zaprosić Was do udziału w wyzwaniach na blogu Poppystamps
W tym miesiącu wykonujemy prace z 'oknem' - koniecznie trzeba użyć w pracy przynajmniej 1 wykrojnika Poppystamps.
 
Bardzo dziękuję za te wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem, 
bardzo mi miło, że podobają się Wam moje karteczki. 
:* 


5 komentarzy:

  1. widać słońce pozytywnie wpłynęło nie tylko na moje tworzenie, swietne kolorki, super karteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde tło świetne, niepowtarzalne. Kartki cudnie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hallo, sehr schöne karten sind das geworden. Toll!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!