środa, 25 marca 2015

Ramka urodzinowa

Witam,  
dzisiaj mam przyjemność gościć się na blogu sklepu  Retro Kraft Shop. 
Sklep ten ma niesamowitą ilość świetnych dodatków do prac w stylu vintage, retro, shabby czy steampunk. 

Korzystając z produktów tego sklepu przygotowałam ramkę dla syna, 
który niedawno obchodził 25 urodziny (jak ten czas leci). 
 W środku ramki umieściłam napis - stempel Tima Holtza, odbity na foliowanym papierze
Paris Paris - FLEUR de LIS. Kolor nadałam za pomocą distressowych tuszy.
Takie ważne przesłanie potrzebuje odpowiedniej oprawy - ramka musiała pasować do całości. 
 Ozdobiłam ją  pastą modelującą i maską. Następnie całość pomalowałam czarnym gessem i nadałam błysk za pomocą Inki Gold w dwóch odcieniach: Stare złoto i Stare srebro. 
Z zestawu ulic firmy Prima Marketing wybrałam jedną i umieściłam w dole ramki przy malutkiej liczbie 25.


 W górnej części ramki zamontowałam uchwyt metalowy by można łatwo przenosić ją w różne miejsca.
Dodałam jeszcze dużą żarówkę LIVE na brzeg ramki obok gwiazdy.
Ładnie zapakowana ramka została wręczona synowi. 
Pozdrawiam serdecznie :) 

1 komentarz:

  1. Pomysłowa i jak starannie wykonana :-) wszystko tu się ze sobą łączy, a sklep retro kraft rzeczywiście przoduje w takim klimatach prac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!