piątek, 6 marca 2015

Kraft i sznurek świątecznie

Witam serdecznie i prawie wiosennie
 w kolejnej edycji świątecznego kartkowania :)
Tym razem w roli głównej występują:
papier KRAFT i sznurek.
Zadanie zupełnie proste - w świątecznej marcowej kartce
 nie może zabraknąć właśnie tych dwóch elementów. 
Oczywiście papier kraft może być tylko dodatkiem do kartki (ważne, aby ten element był widoczny)
Cała reszta zależy od Waszych pomysłów i inwencji.
Moja kartka jest wykonana na bazie kraftowej i dodałam kawałek sznurka przy ćwieku.
 Na Wasze prace czekamy do końca miesiąca - żabka otwarta będzie do 31 marca.
A teraz zapraszam na blog Inki - jestem ciekawa jaką karteczkę zmajstrowała!

Pozdrawiam serdecznie :)



9 komentarzy:

  1. Cudna! I gwiazdor uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Nurtuje mnie jednak [ nie wiem, czy nie popełnię gafy], pytanie- czy papier Kraft, to coś w rodzaju papieru pakowego? Wydaje mi się, że to pewnie jakiś specjalny. Nie powiem, że nie szukałam na google, uważnie przeczytałam wasze posty i nie mogę sobie z tym pytaniem poradzić. Podobno człowiek całe życie się uczy a ja jestem tego przykładem od lat.:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, papier kraft to jnaczej papier makulaturowy, najczęściej jest koloru brązowego/szarego. Ma oczywiście różną gramaturę. W naszych kartkach używamy tej najgrubszej wersji powyżej 100 gm. Można również wykorzystać tzw. tył z bloku technicznego.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Trochę rozjaśniło mi się w głowie. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Zrobiłaś śliczną kartkę :).

    Też nie wiedziałam co, to za papier ale u Inki doczytałam :).

    Fajne elementy do wykorzystania :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że można też użyć kopert, są takie idealnie w tym kolorze, z makulatury właśnie, dostępne na pocztach i stoiskach papierniczych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory i wkomponowany ćwiek :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!