niedziela, 8 marca 2015

Kobieco dla 13 arts

Witam w dniu szczególnym :)  jak Wam minął Dzień Kobiet? 
Mam nadzieję, że przy pięknej pogodzie każda z Was spędziła ten dzień w gronie najbliższych. 
Dzisiaj też ruszyło nowe wyzwanie na blogu 13 arts z piękną, inspirującą tablicą. 
 Nie mogłam przejść obojętnie dlatego przygotowałam pracę na to wyzwanie. 
Inpirowałam się kolorem, złotymi drobinkami, kwiatami, ramką i sznurkiem.
Powstała mi praca bardzo kobieca, wykonana na blejtramie 20x20 cm, 
bardzo rzadko wykonuję tego typu prace, dlatego trochę poszalałam...
Do jej wykonania użyłam następujących produktów ze sklepu 13 arts
Zapraszam do zobaczenia pięknych prac dziewczyn z DT 13 arts
 i oczywiście do udziału w wyzwaniu. 
Pozdrawiam ciepło :)
 

4 komentarze:

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!