piątek, 13 marca 2015

Gościnnie w Scrapincu :)

Dzisiaj po raz pierwszy mam ogromną przyjemność pokazać kilka prac,
które wykonałam dla Scrapinca. 

Jak większość z Was uwielbiam tekturki pod każdą postacią, 
w miarę możliwości używam je do wszystkich projektów.

Moja dzisiejsza propozycja polega na wykorzystaniu 
świątecznych tekturek w nieświątecznych pracach.
 
Przecież śnieżynki czy bombki można użyć...
no właśnie - oto kilka pomysłów.
Surową tekturkę ozdabiamy pudrem do embossingu, dodajemy ćwiek i mamy gotowe elementy ozdobne notesów lub kalendarzy.
a bombki z pięknym wzorem
po pomalowaniu na biało wykorzystamy do kartek okolicznościowych

Do dzisiejszych prac użyłam produkty ze sklepu:

"W Dniu Ślubu"  zestaw słów ozdobny  http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Zestaw-bombek-Spectrum/1694  http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Zestaw-sniezki-gwiazdki-Spectrum/1696    

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. O rozcięciu bombki nie pomyślałam ;-))) Pięknie wykorzystane tekturki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły na wykorzystanie świątecznych tekturek. Bombki wyglądają jak ażurowe rozetki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sposób z bombką jako serwetką - rozetką jest świetny! potnę pewnie jakieś tekturki, wcześniej mi się to nie zdarzyło :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!