piątek, 27 lutego 2015

Zaproszenia w szarości

Na blogach kraftowych powoli wkracza wielkanocny temat, a u mnie dzisiaj temat ślubny. 
Takie zaproszenia ostatnio miałam przyjemność wykonać.
Zamówione przez jedną osobę w trzech różnych wzorach.
Pierwsze proste, bez zbędnych ozdób
Drugie z okienkiem i małym bukietem kwiatów
i ostatnie - kopertówki, przeszywane maszynowo, z kieszonką w środku.
razem sztuk 33. 
Wszystkie wykonane z uhk-owych papierów.
Dziękuję za odwiedziny, przesyłam buziaki dla odważnych :*
a 'zaglądaczy'  pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Przepiękne, wszystkie, od tych najprostszych po te najbardziej skomplikowane, wszystkie są eleganckie, subtelne, idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne, romantyczne, po prostu idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem ufffffff - jakość perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko, pięknie się prezentują, ja wybrałabym prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, bardzo delikatne, najbardziej urzekły mnie ostatnie w formie DL.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie cudne - trudno wybrać faworyta. A mogę spytać co będzie w kieszonce w ostatnich zaproszeniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) A w kieszonce kartka z tekstem zaproszenia ma ślub.

      Usuń
  7. Wspaniałe zaproszenia! Szzcególnie pięknie są kopertówki:)
    Dziękuję za miłe słowa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zadnie wykonałaś na szóstkę :) ślicznie biało - to jak wiesz, zawsze pochwalę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne, niby inne wzory, ale wszystko pasuje do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wszystkie są cudne delikatne i urocze !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, wszystkie mi się podobają :) sama nie wiem, które najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!