czwartek, 12 lutego 2015

Z sercem na szybko

Witam, dzisiaj przygotowałam dla sklepu Na strychu kilka propozycji 
na wykonanie kartek z serii 'szybko i prosto'.
A skoro zbliża się święto zakochanych, to kartki obowiązkowo mają serca
główny element kartek to pozostałości po wycinanych kształtach
które można wykorzystać w nowych projektach, kartkach.
z taśmą dekoracyjną
z wytłaczanym tłem, 
i stemplowanym tłem
możliwości jest wiele.
Lista wykorzystanych produktów znajduje się na blogu Na strychu - zapraszam. 

EDIT! 
Znalazłam fajne wyzwanie na blogu Craft Style,
zgłaszam więc moje szybkie karteczki
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Najbardziej przypadła mi do gustu ta z wytłaczanym tłem, ale wszystkie pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł kapitalny :) mnie najbardziej podoba się ta pierwsza - z taśmami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne wszystkie trzy, a efekt genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, super pomysły ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sa te szybkie karteczki, i nic sie nei zmarnuje. Dziekuje za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!