niedziela, 15 lutego 2015

Urodzinowa kartka dla chłopca

Witam niedzielnie, 
czas ferii zimowych dla mnie dobiega końca, jutro powrót do szkoły (znaczy się do pracy).
A dzisiaj prezentuję kartkę urodzinową przygotowaną dla Poppystamps. 
okrągły tag został wycięty z wykrojnika z kolekcji  Open Studio. W zestawie Tag You're It Circles są trzy okrągłe tagi w różnej wielkości.  
Cały okrągły tag oraz żaglówkę podkleiłam taśmą 3D, aby stworzyć przestrzenną ramkę.
Dodałam kolorowy napis, mały guziczek i gotowe.
 
Nowe wykrojniki Poppystamps, które są w zestawach jak ten z żaglówkami posiadają magnetyczny arkusz.
Teraz przynajmniej łatwiej mi przechowywać nawet najdrobniejsze elementy.
Do wykonania kartki użyłam:


7 komentarzy:

  1. Piękna..Wykrojniki bardzo atrakcyjne...Ciekawe kiedy i gdzie będzie można kupić u nas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaramy się je sprowadzić do sklepu Na strychu.

      Usuń
  2. Bardzo sympatyczna karteczka urodzinowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna i kolory i układ, idealna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ubolewam na jutrzejszym powrotem do szkoły/pracy... A może by tak nie iść? :)
    Karteczka bardzo fajna - prosta a ma wszystko, co trzeba :) I te wykrojniki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja znam te trudne powroty:) Piękna kartka. Dobrze dobrane kolory, bez zbędnego przepychu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!