piątek, 6 lutego 2015

Prezenty, prezenty

kto ich nie lubi otrzymywać!
Po raz drugi spotykamy się na świątecznym kartkowaniu przez cały rok.
Tym razem Inka podała wytyczne:
 na naszych kartkach mają znaleźć się prezenty!
Oto moja prezentowa kartka.
prezenciki są na obrazku oraz większe w dole kartki.
Niektóre z nich mają bileciki, ciekawe dla kogo te prezenty świąteczne :)
 Zapraszamy do wspólnego kartkowania
A nasza żabka tym razem na obu blogach -
a ja idę zobaczyć co stworzyła  Inka  - zapraszam serdecznie :) 



11 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne wytyczne i piękna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden bilecik pewnie dla mnie :) - prezenty na pięknej kartce zachęcają do działania.

    OdpowiedzUsuń
  3. no no ! prezenty jak żywe aż by się chciało rozpakować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszące te prezenty :) Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka a wytyczne bardzo proste

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka i jak Ci fajnie spasował obrazek :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest! Ach te prezenty bardzo lubię-dawać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna. Gdzie mi tam do Was, ale może czegoś się nauczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i jeszcze zdążyłam z moją karteczką pełną prezentów :) Walczę z grypą i już się bałam, że nie dam rady :) Udało się jednak!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, w lutym już ... nie zdążyłam, ale w marcu mam nadzieję owszem :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!