środa, 4 lutego 2015

Paryska według mapki

Mapkę znalazłam na Pintereście, spodobała się nam to znaczy mnie i Ince.
 Umówiłyśmy się, że zrobimy kartki według niej i dzisiaj pokażemy co zmajstrowałyśmy.
U mnie kartka wykona z nowej kolekcji "Paris, Paris"
jestem z niej zadowolona tym bardziej, 
że do jej wykonania nie użyłam wykrojników, tylko dziurkacz!
Czyli bez maszynki i wykrojników też się da zrobić pracę.
 mapka wygląda tak
z prostokątnej mapki, wyszła mi kartka kwadratowa :)  
Grunt to dobra zabawa - a teraz idę zobaczyć co zmajstrowała Inka 
i przypominam, że już 6 lutego nowe wytyczne do naszej zabawy
Kartki świąteczne 2015.

7 komentarzy:

  1. Kartka śliczna, a czy ta ramka znaczek to też z dziurkacza nie z maszynki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a rameczka znaczka to tekturka :)

      Usuń
  2. Nie ma jak wzajemna motywacja, wtedy takie piękności można oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam, że tylko ja w romantyzm uderzę :) ale dobrze - bo jest uroczy Paryż w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka przecudnej urody! Piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!