poniedziałek, 12 stycznia 2015

Z drewnem

Witajcie,
dzisiaj rozpoczęła się kolejna zabawa na blogu Myhi creativity
Tym razem tematem jest 'drewno', które może być tłem kartki, dodatkiem, można użyć drewnianych elementów dekoracyjnych.
Moja praca na wyzwanie
to komplet składający się z kartki i pudełka. Baza kraftowa ozdobiona papierami Studio 75Panna Oliwia 
Obecnie mamy wiele świetnych papierów z motywem 'drewna' dlatego proszę je ciachać, tworzyć piękne prace i zgłaszać na wyzwanie
Czekamy do 12 lutego :)


11 komentarzy:

  1. Dziękuje za tak ciepłe słowa, są dla mnie bardzo cenne zwłaszcza że jesteś organizatorem:) ...Delikatność w tej karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne bardzo mi się podoba !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. papierów z motywem drewna faktycznie jest wysyp, na dodatek piękne, tak ja te u Ciebie- śliczna subtelna kartka z nich "wyszła" :) ja chętnie wezmę udział w wyzwaniu, ale postawię na drewno naturalne

    OdpowiedzUsuń
  4. Siła tkwi w pro.stocie - przepiękna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!