sobota, 3 stycznia 2015

Szybko i kreatywnie

Tak właśnie minęła mi dzisiejsza sobota :)
Miałam przyjemność brać udział w twórczym, kreatywnym i wesołym spotkaniu 
w mieszkaniu Marty. 
Była okazja na zakupy papierów Magicznej Kartki, był czas na wesołe pogaduszki i również niektórzy bardzo sumiennie pracowali :D 
Mnie udało się stworzyć jedną skromną kartkę, bo niestety czas dla mnie był wyznaczony, 
pech chciał, że dzisiaj właśnie miałam kolędę. 
tak pięknie kolorowała obok mnie Eliza
 żal było opuszczać tak fajne towarzystwo, ale czas rozstania osłodził mi widok takich cudnych oczu
a ponieważ nie wypada przyjść z pustymi rękami w nowe miejsce 
zrobiłam tą karteczkę dla Marty - mam nadzieję, że się jej spodobała.
Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. Piękne kartki! Obydwie: i ta którą zrobiłaś "na szybko" (chciałabym tak!) i ta z czarnym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być fajne spotkanie, no szkoda, że krótkie. Karteczki śliczne, a koteczek rzeczywiście fajne ma oczęta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!