niedziela, 11 stycznia 2015

Szczęście x 3

Witajcie ponownie,
dzisiaj mój dzień na Poppystamps. Z tej okazji przygotowałam trzy proste kartki w stylu c&s. 
Jako główny motyw występuje 'szczęście'.
Pierwsza kartka opowiada o wiośnie, gdy zaczynają kwitnąć kwiaty i można zobaczyć pierwsze motyle,
to wtedy jestem szczęśliwa.
 Prawdziwa miłość daje nam szczęście - o tym właśnie jest kolejna kartka.
I ostatnia...
Jestem szczęśliwa bo tworzę/projektuję dla Poppystamps :)
To takie moje szczęście w miniaturce! 

 A już od jutra rusza kolejna zabawa Blog Blitz z nowymi wykrojnikami do wygrania :)
  

Przez dwa tygodnie codziennie ukazywać się będą dwa posty na blogu Poppystamps
Będzie możliwość wygrania nowych wykrojników, wystarczy tylko zostawić komentarz pod danym postem i czekać na losowanie :)))


Do wykonania kartek użyłam:



3 komentarze:

  1. Bardzo ładna "szczęśliwa" kolekcja! O miłości dla mnie naj - bo "spryskana"!

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ja wiem czy to taka miniaturka szczęścia... toż to te trojaczki kipią i zarażają szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne w prostocie siła :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!