niedziela, 4 stycznia 2015

Podsumowanie i coś nowego :)

Początek roku to dobry czas na podsumowanie mijającego.
Takie właśnie podsumowanie zrobiłam dzisiaj na blogu UHK Gallery Inspiracje jako projektant DT gdzie pokazałam pięć prac, które wykonałam w ciągu ubiegłego roku dla UHK Gallery.
Oczywiście kartek, projektów było trochę więcej, ja skupiłam się na tych, do których 
czuję pewien sentyment :) 
 Zapraszam do oglądania.
Miałyśmy również opisać nasze ulubione 'przydasie,' które są  niezbędne przy tworzeniu naszych prac.
U mnie od lat te same czyli nożyczki, klej i szpikulec craftowy. 
Cała reszta jak wykrojniki, dziurkacze to w pewien sposób też ważne, ale nie są najważniejsze.

I na sam koniec jeszcze pewna przyjemna informacja - 6 stycznia ruszy cykl
Zapraszam wraz z Inką do wspólnej zabawy - szczegóły oczywiście 6 stycznia na naszych blogach :)

5 komentarzy:

  1. Piękne prace ! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów na tagu z motylami. Pomarańczowy i różowy świetnie się uzupełniają. Pozdrawiam serdecznie - Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne przykłady prac :-))) Masz wspaniałe pomysły i styl .Ciekawa jestem co wymyśliłyście z kartkami ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace ! :-)) Szczęśliwego Nowego Roku ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko, te kartki sa piękne, jak i inne, które widziałam u Ciebie. Życzę wspaniałej weny w tym roku , abym dalej mogła się napawać widokiem Twoich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!