niedziela, 11 stycznia 2015

Pięknych wspomnień

To już ostatni temat tagowej zabawy na blogu UHK Gallery Inspiracje. 
Tym razem prosimy o wykonanie tagów w tematyce karnawałowej z dużą ilością świecidełek, brokatu, perełek i innych błyszczących dodatków.
Mój tag właściwie składa się z dwóch tagów. Większy stanowi bazę, mniejszy to wycięty element z papieru  Adler dodałam delikatną 'haleczkę' z brokatowego tiulu.
W miejscu połączenia haleczki z gorsetem umieściłam plisowaną wstążeczkę, 
sam gorset wzbogacił się o małe błyszczące guziczki.
Jak łatwo się domyślić mój tag to takie przygotowania do balu karnawałowego, 
część pod suknię już mam :)
Duży bazowy tag ozdobiłam różnymi stemplami, użyłam dwóch różnych masek, wytuszowałam wzór masek distressami.
 Na dole dodałam napis
Sama haleczka trochę wystaje ponad bazowy tag, więc aby zrobić zdjęcie całości musiałam umieścić na większym stojaku
Życząc pięknych wspomnień kończę cykl tagowej zabawy na UHK Gallery. 
http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2015/01/karnawaowy-tag.html
Ostatnie karnawałowe tagi można dodawać do końca stycznia linkując w komentarzach,
na tagi z 'nowościami' czekamy do 15 stycznia.
Zapraszam na blog UHK Gallery Inspiracje.

5 komentarzy:

  1. piękny, suknia wprawia tag w ruch, w pląs, karnawał w rozkwicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudlis, ten tag jest obłędny! Niesamowicie to wymyśliłaś :) Fantastyczna zamaszystość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z górą - pomysł super, suknia cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!