niedziela, 18 stycznia 2015

Matchbox

Małe pudełko po zapałkach - mała powierzchnia do ozdobienia...
Można ozdobić je tak, tak tak lub tak
Kolejna sąsiedzka inspiracja z myślą o drugiej osobie - umówiłam się z Inką, 
że ozdobimy pudełko po zapałkach i wręczymy je sobie przy najbliższej okazji gdy się spotkamy..
Inka lubi kolor niebieski i ptaki, więc pomysł był taki:
a w środku kolejne ptaszki
i kilka fajnych cytatów 
Lubię czasami w przerwie między kolejnymi kartkami, notesami czy albumami stworzyć coś 'od serca' 
Mam nadzieję, że Ince spodoba się ptasie pudełko :) 
A teraz zmykam zobaczyć co też Inka przygotowała dla mnie.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :* 

14 komentarzy:

  1. Uskrzydliłaś mnie! Na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne, inspirujące pudełeczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz nie mowiac, ze jakbym czytala o sobie:), bo tez uwielbiam ptaki i kolor niebieski:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasze inspirujące niespodzianki są wyjątkowe - patrze i podziwiam na bezdechu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zapałczane pudełeczko z cudną zawartością. Urzekło mnie maleńkie gniazdko ze sznurka i koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cacuszko, takie Inkowe :) Gdzieś mi się ten post schował. Dobrze, że go znalazłam .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!