wtorek, 6 stycznia 2015

Kartki świąteczne w 2015r.

Jeszcze niedawno na większości craftowych blogach królowały kartki świąteczne, kartkowe przygotowania do świąt u nas trwają od października, w USA już od lipca :)
A my z Inką chcemy robić kartki świąteczne przez cały rok 2015!!!
Oczywiście niecodziennie, ale raz w miesiącu -
zawsze 6-tego,
 tak jak dzisiaj będziemy pokazywać nasze prace przygotowane według wytycznych.
Umówiłyśmy się z Inką już w grudniu na takie kartkowanie i ustaliłyśmy wspólnie zasady zabawy.
 Każda z nas co drugi miesiąc podaje wytyczne do kartki i na swoim blogu wkleja 'żabkę',  bo jeśli znajdą się osoby, które zechcą się z nami bawić,  to z przyjemnością zobaczymy ich prace :)

A więc:
  • udział w świątecznym kartkowaniu jest dobrowolny,
  • w każdej chwili można się przyłączyć do zabawy,
  • nie trzeba wykonywać wszystkich 12 kartek,
  • miło nam będzie jeśli pochwalicie się swoją pracą i dodacie ją do żabki,
  • Inka przygotowała piękne logo, które można umieścić na swoich blogach
A jaki jest sens robienia świątecznych kartek na okrągło w 2015r?
Szkoda przecież by nasze zabawki świąteczne (papiery, stemple, wycinanki, tekturki, dodatki)
leżały przez cały rok bezużytecznie dlatego raz w miesiącu można znaleźć czas by zmajstrować kartkę,
a gdy przyjdzie grudzień będziemy miały o 12 świątecznych kartek 'do przodu' :)))
Przy okazji wzajemnie się inspirujemy i to też się liczy.

To do dzieła :)))

W styczniu należy wykonać kartkę:
 o nietypowym kształcie: nie koło, nie kwadrat, nie prostokąt 
i koniecznie dodać śnieżynki do swojej pracy.

śnieżynki są 
a gwiazda-kartka - wykonana według kursu Enczy z pewnymi zmianami.
Zapraszam z Inką do świątecznego kartkowania wraz z nami!
I koniecznie zobaczcie co przygotowała Inka na dzisiaj :)
Żabka zamknie się 31 stycznia.

39 komentarzy:

  1. Koniecznie teraz muszę coś zmajstrować światecznego, bo czuję nie dosyt po świętach.
    Super pomysł dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrusia trafiła w sedno - niedosyt! ja też mam! tyle miałam w planach jeszcze.. :)
    Wstawiam moją kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany! Super inicjatywa! Może uda mi się w tym roku zdążyć zrobić wszystkie świąteczne kartki z taaaaakim wyprzedzeniem ;) Chętnie się przyłączę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! jeżeli się "sprężę" to być może w ostatniej chwili - przed świętami - będę miała mniej kartek do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł,) juz w głowie pełno pomysłów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!
    A co do kartek- będą jak znalazł w grudniu ;)
    Spróbuję się przyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się Wasz pomysł podoba, na pewno będę stałym gościem z kartką świąteczną w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :) Cały czas chodził mi po głowie pewien pomysł, ostatecznie go nie zrealizowałam, kto wie, może teraz ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł,piękne prace i to renkowe logo.Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. I tu mnie macie :) z dziką rozkoszą biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się z wielką chęcią, a co!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Będzie jak znalazł na kolejne święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wpadłam" na Twojego bloga na chwilę i okazało się, że "wpadłam na całego" :) Od niemal godziny oglądam, podziwiam, zachwycam się i zastanawiam, czy ja kiedyś też tak będę umiała :)

    Pomysł świątecznego kartkowania genialny - z chęcią się przyłączę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chcę się przyłączyć . Po tych zabawach tagowych , a UHK-owa też się kończy wpadłam w nałóg. Co prawda niektóre prace robię na ostatnią chwilę , ale może zmobilizuję się teraz bardziej czasowo ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam robi kartki świateczne i zawsze chętnie zrobię kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziałam że coś wymyślisz :) z miła chęcią dołączę do Waszej zabawy po raz 3

    OdpowiedzUsuń
  17. Spryciule! O tym to nie pomyślałam, żeby tak przez cały rok. Myślałam o styczniu, żeby tak na zapas zrobić. Zwłaszcza, że świąteczne dodatki jeszcze nie pochowane. Ale Wasza wersja jest dużo sprytniejsza i... interesująca. Tak, może być interesująco, kiedy w czerwcu na kartkach pojawią się... truskawki ;) Oj, będzie się działo :) No to działamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry Rudlis :) nowicjuszka się zaklepuje do zadania. Zachęcona przez Inkę i Carmen bawię się z Wami , a właściwie uczę.Dobrze trafiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł ( i to podobno nie pierwszy raz):) Jeszcze nie pochowałam wszystkiego, więc postaram się przyłączyć. Te 12 kartek do przodu kusi, bo w grudniu wiecznie ich brakuje:) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł rewelacyjny! jak tylko znajdę chwilę to na pewno wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie chyba tez powstanie kartka tagowa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Cieszę się, że pomysł Wam się podoba. Teraz tylko powyciągać świąteczne przydasie i do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelka! Jak mi się uda , to chętnie się przyłączę, styczeń na razie nerwowy...

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja też dołączam, bo strasznie mi się pomysł podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie przyłączam się do tego fantastycznego pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow super pomysl ja tez sie przylaczam i serdecznie pozdrawiam. Kartka inspiracja super, Inkowa tez! Do uslyszenia, Justyna xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, że bawisz się z nami :)

      Usuń
  27. Fajny pomysł z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie wytrzymałam! w żabce są już chyba wszystkie formy kojarzące się ze Świętami!
    Dołożyłam jeszcze swoją bombkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zagalopowałam się i zrobiłam koło,buuu; ech muszę podmienić na inny kształt:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się ten pomysł podoba. Chętnie się przyłączę:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. http://rekodzielnik.blogspot.com/2015/02/kartka-swiateczna-1.html
    Moja spóźniona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dobrze że tu do Was trafiłam. Święta prawda, żal mi było chować świąteczne przydasie, a tu mogę do nich powrócić. W styczniu przegapiłam zabawę, ale teraz chętnie się przyłączę. Muszę tylko sprawdzić, gdzie schowała się żabka, bo gdzieś ja przegapiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Też się przyłączę Dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!