wtorek, 20 stycznia 2015

Craft porządki - cz.I "Wstążeczki"

Lubicie porządki?  Lubicie dobrze zorganizowane miejsce pracy?
Ja należę do osób, które lubią artystyczny nieład, ale czasami mam tego dosyć.
Czasami ogarnia mnie chęć porządkowania biurka, ale jak potem się okazuje tak wszystko mam wysprzątanie, że sama nie wiem gdzie co odłożyłam...
Szukam pomysłów, prostych na  uporządkowanie, ogarnięcie moich licznych przydasi.
Pomyślałam, że może wzajemnie będziemy się inspirować, dzielić pomysłami.
Dzisiaj chciałam pokazać jak to u mnie przechowywane są wstążeczki, których trochę mi się nazbierało przez kilka lat. 
Zacznę od zwykłego wieszaka na spodnie, który kupiłam w Jysku (ostatnio były duże promocje).
 Usunęłam czarną gąbkę i zrobiłam wieszak na wstążki i taśmy dekoracyjne.
Każde ramie (za wyjątkiem dolnego) można otworzyć by wsunąć szpulki ze wstążeczkami.
 ten pomysł znalazłam tutaj 
Inny mój sposób na wstążki, których za mało by znajdowały się na szpulkach,
  to zwykły, duży karton po butach
same porządkowanie, segregowanie luźnych wstążeczek zajęło mi trochę czasu, 
mam podzielone 'prawie' kolorystycznie
lub wzorkami
pomponiki na taśmie, róże tiulowe na taśmie mieszkają w pojemnikach po lodach (z Biedronki)
i też mieszczą się w tym kartonie po butach.
Tak więc jak widać mam wszystkie wstążeczki uporządkowane. 
Z koronkami u mnie sprawa wygląda odrobinę inaczej - pokazywałam tutaj. 

A to kilka innych sposobów na ogarnięcie taśm, wstążeczek
klikając na zdjęcie przeniesiecie się do strony, z której wstawiałam foto
http://thefrugalgirls.com/2011/02/ribbon-storage-ideas.html

https://www.etsy.com/listing/112713190/scrapbook-ribbon-holder-tower-storage?ref=listing-shop-header-2

http://www.thehomesihavemade.com/2012/03/new-way-to-store-ribbon.html

Jestem ciekawa gdzie Wy macie swoje wstążeczki schowane, chętnie zobaczę i przeczytam.
A w kolejnej części pokażę gdzie mam schowane ćwieki/bradsy :)  
Życzę kreatywnego dnia.

15 komentarzy:

  1. Pozazdrościć :) U mnie wciąż nieład... Wstążki wprwdzie w pudełku na buty, ale okazuje się, że już jest za małe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takie skrawki, że niestety żaden z tych pomysłów się nie przyda...wszystko mam kolorystycznie w pudełkach po ciastkach korzennych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja swoje mam w koszyczku z dziurkami i przez dziurki je wyciągam ( masz takie zdjęcie w poście ;). Nie polecam wkuwania szpilek we wstążkę celem uniknięcia rozwinięcia się szpuli - tak zniszczyłam sobie mnóstwo wstążki bo zostały dziurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :D Z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne wpisy "porządkowe" :)
    A u mnie wstążki mieszkają na karnisza z ikei, ale te "nierolkowe" wciąż czekają na uporządkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odwieczny problem .... nie pokarze swoich , bo aż wstyd

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie porządki to ja rozumiem, moje tasiemki gnieżdżą się w pudełkach, a pomysł z wieszakiem jak najbardziej trafiony, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja moje wstążki trzymam w koszyczkach, ale już zagospodarowałam takie dwa a i tak się nie mieszczą :) Kiedyś widziałam w internecie (tylko nie pamiętam gdzie) ktoś pokazywał swoją szafę z rzeczami do scrapowania i tam na drzwiach były zamontowane takie fajne metalowe "koszyczki" w których były wstązki, takie coś mi się marzy, tylko nie wiem czy to było kupne, czy ktoś robił sam bo zdjęcie było małe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje też mieszkają na takim wieszaku, tylko z Lidla, natomiast ścinki mam posegregowane kolorystycznie i spięte dużymi klipsami do papieru zawieszone na kółku do spinania albumów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam malutko więc mieszczą się w koszyczku, a Twoim porządkiem i ilością jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  10. masz tego sporo! dzięki za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł! A tak na marginesie - niezła kolekcja wstążeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja znalazłam na wstążeczki sposób z którego też jestem zadowolona.
    http://izachica111.blogspot.com/2014/06/wstazki-mam-juz-uporzadkowane-moj.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko pod kontrolą! Pięknie posortowane. Ja nie mam tak dużo ale i tak już pomału bałagan mi się robi :)) Chyba czas się zabrać za porządki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rozwiązania !Nic tylko brać się za porządki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!