poniedziałek, 29 grudnia 2014

Zimowy krajobraz

Święta, święta i po świętach! Jak ten czas szybko leci. 
Szczególnie wtedy gdy jeszcze w grudniu przed samymi świętami choroba kogoś dopadnie....
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne! 
Dzisiaj po długiej przerwie pokazuję kartkę z zimowym krajobrazem dla Poppystamps.
Warstwy śniegu zrobione z papieru, pergaminu i tiulu.
domki wycięłam w papierze Agaricus, aby nie były idealnie białe
Za takim pięknym zimowym krajobrazem od dawna tęskniłam, 
bo święta Bożego Narodzenia powinny być białe :)
Do wykonania kartki użyłam:



 Na koniec chciałam serdecznie zaprosić do kolejnej zabawy w styczniu
z możliwością wygrania nowych wykrojników Poppystamps.

7 komentarzy:

  1. Genialny krajobraz!
    U mnie też śnieg za oknem - kocham zimę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zima, wygląda jakby była wykonana z opłatka, taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jaka piękna!!! a taki zimowy krajobraz mi się marzy, jak na razie słabizna ale liczę, że niebawem spadnie śnieg :)
    Wszystkiego dobrego na nadchodzący Nowy Rok Irenko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka. Biel zawsze robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!