poniedziałek, 8 grudnia 2014

Metaliczny połysk na większych powierzchniach

W ubiegłą sobotę miałam przyjemność poprowadzić (po raz trzeci) warsztaty w Tarnowie.
 Po krótkiej prezentacji gotowych prac, wyjaśnienia szczegółów dotyczących pracy z Inką Gold, 
zabraliśmy się za wykonanie kartek świątecznych
Później gdy już każdy 'oswoił się' z preparatami Vivy Decor  przystąpiliśmy do ozdabiania większych powierzchni.
Najmłodsza uczestniczka warsztatów miała 11 lat i samodzielnie ozdobiła swoje pudełko
 jej mama wykonała okładki tego notesu
litera E w pięknej kolorystyce 'wyszła' spod męskich rąk - (tak, tak znalazł się u mnie jeden mężczyzna na warsztatach)

powstały też takie prace:
tutaj udało mi się uchwycić w lustrze autorkę pracy
i to samo pudełko w innej scenerii
a w niedzielę przed wyjazdem znalazł się czas na mały spacerek
I tak minął mi weekend mikołajkowy.
Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego tygodnia :)

1 komentarz:

  1. Widzę po pracach że warsztaty ze wszech miar były udane.Jestem pod wrażeniem pudełka najmłodszej uczestniczki, a i literka pięknie ozdobiona przez pana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!