piątek, 7 listopada 2014

Z choinką

Czasami trzeba zrobić, popróbować czegoś nowego,
 przeglądając 'skarbnicę pomysłów' czyli Pinterest natrafiłam na ciekawą formę kartkową.
Link wysłałam Ince, a ona przekazała Carmen - forma się spodobała, więc 
umówiłyśmy się, że każda z nas zrobi kartkę według tego kursu.
Moja praca wykonana w ciągu 50 minut, z małą ilością dodatków - prosta, skromna.
cała kartka wykonana na bazie kraftowej, z niewielką ilością papieru scrapowego "Sobotniego lunchu"
 gwiazdki małe i duże wycięte dziurkaczem.
A na koniec użyłam jeszcze wykrojnika i dodałam małe gałązki, aby dzwoneczek nie był samotny :)
 Zapraszam do Inki i Carmen - jestem ciekawa jak one wykorzystały ten kurs.
Gdyby ktoś był chętny na taką karteczkę to cały tutorial znajduje się tutaj.
Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. No proszę Cię- 50 min. ? mnie zajęła pół dnia, moje tempo znasz i ja znam Twoje,ale i tak się cieszę że zrobiłam.Czekanie na publikację było bardzo emocjonujące,teraz z przyjemnością oglądam Wasze prace-piękne oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja patrzę na te wycięte gwiazdeczki - świetny pomysł, ażur tu wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, dziękuję Wam dziewczyny za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i niezwykle klimatyczna karteczka!
    Wycięcie gwiazdek - świetny pomysł :). Dzięki temu zabiegowi kartka przywodzi na myśl świąteczny lampion.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam już u Inki, jak zwykle sprawdza się stara zasada - im mniej tym więcej ! Przepiękna !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!