sobota, 22 listopada 2014

Szybka, paseczkowa kartka

Kolejny raz umówiłam się z Inką by zrobić karteczkę 'po sąsiedzku". 
Tym razem chęć udziału wyraziła Deszczowa Mia.
Na wykonanie kartki potrzebowałam ok. 20 minut - paseczki zawsze mam pod ręką z resztek po innych projektach, należało tylko dociąć biały i kraftowy kartonik, odszukać sznurek oraz śnieżynkową zawieszkę.
Nasza inspiracja to zbieranina kilku kartek, które krążą po Pintereście. 

http://www.pinterest.com/

To teraz pędzę podziwiać paseczkowe choinki Inki i Mia.
Może i Wy skusicie się na własne paseczkowe choinki? 

7 komentarzy:

  1. No tak tak ! 20 minut i jest :) moja tworzyła się chyba godzinę co i tak uważam za ekspres! takie paseczki też muszę sobie zrobić - mam sporo ścinków też :) fajna bo nie taka rozciągnięta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo :)
    20 minut - podziwiam ale wiem, że to jest już wprawa w temacie :)
    I dziękuję za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka expresowa :) nie wzięłam udziału w zabawie,bo źle zrozumiałam temat :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i efektowna - bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma to coś- bardzo efektowna ai jak fajnie można skrawki zagospodarować : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybka, ale pełna świątecznego uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!