czwartek, 13 listopada 2014

Świąteczna w bieli

Dzisiaj mam kartkę monochromatyczną - prawie całą w bieli.
Warstwowa, ozdobiona brokatowym tiulem, napisem/ tekturką również w brokacie.
Dodałam białe różyczki, małe gwiazdki ozdobione perełkami.
No i oczywiście nie mogło zabraknąć falbanek :)
Kartka stworzona bez udziału maszynki i wykrojników, co u mnie ostatnio rzadkość :)
Użyłam papierów UHK Gallery oraz tekturek z Wycinanki. 
Kartkę przygotowałam dla Myhi creativi.blogspot.ru gdzie od dzisiaj jestem w grupie wspaniałych dziewczyn (wraz z Monią) jako DT.
Mam nadzieję, że przyłączycie się do wyzwania i stworzycie swoje świąteczne prace w bieli.

 I submit my card for the challenge 
Card and Scrap # 85 'Lag på lag'
Pozdrawiam ciepło.

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka Irenko:)
    Gratuluję nowego DT:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie monochromatyczne kartki, pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :-))) Piękna kartka , perełki na sznurku są uroczym akcentem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Uwielbiam jednokolorowe kartki, w których tyyyle szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się skusiłam na białą kartkę - ciekawa jestem jak mi wyjdzie taka monochromatyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!