czwartek, 20 listopada 2014

Mroźno, pastelowo i kolorowo

W takiej tonacji mam kartki świąteczne, które ostatnio zrobiłam.
Na początek mroźna karteczka z moim ulubionym stempelkiem
z prawdziwym śniegiem na dachach
inspirowana tym tagiem
Ostatnio na biurku królują u mnie papiery z dawnej kolekcji Pion, które kupiłam w Scrapku.pl.
Za bardzo podobają mi się te papiery, by zakrywać je dużą ilością dodatków
oraz na sam koniec pokazuję kartki kolorowe, które wykonane zostały z 'deskowej' kolekcji Galerii Papieru
To taki misz masz kartkowy :)
Pozdrawiam i życzę kreatywnego wieczoru.

9 komentarzy:

  1. Cudowne, zwłaszcza tag, ale to moja tagowa obsesja właśnie przemówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale.....ta pierwsza, obłedna, wspaniała:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające, przepiękne wszyściuteńkie!!! a stempelek nie ma sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Открытка с домиками - просто чудо! Они как настоящие! Очень красиво и по-зимнему)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze podobają mi się najbardziej, chyba ze względu na kolorystykę, która potęguje mroźny klimat. Te świąteczne papiery PION uwielbiam a zimowe kartki z Kolorowej Łąki zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tego taga mam przyjemność mieć na własność! Kartki stworzyłaś ekstra - z sercem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale produkcja !!! Wszystkie są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne, ale ta pierwsza niebieska jest moją faworytką. Pewnie to przez stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę można poczuć ten mróz na policzkach :) Fantastyczne prace, zwłaszcza ta pierwsza ^^ Cudny śnieg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!