sobota, 15 listopada 2014

Kolejna inspiracja po sąsiedzku

Dzisiaj mam jedną kartkę, na więcej nie było czasu, sobota upłynęła baaaardzo twórczo w towarzystwie Inki na warsztatach Kasi, znanej pod nickiem Czekoczyna. 
Zabawa była świetna, jutro pokażę co zmajstrowałam.
A dzisiaj wspólne kartkowanie na odległość z Inką i Carmen.
Tym razem wybrałyśmy mapkę.
Mapka prosta, należy użyć co najmniej 3 warstwy 
Mapkę obróciłam, by pasowała mi do pomysłu


Warstw u mnie trochę więcej niż trzy, dodałam dużą gwiazdę i napis z guziczkiem, aby nie było za pusto.
Teraz idę zobaczyć jak z mapką poradziły sobie dziewczyny - Was też zapraszam :) 

6 komentarzy:

  1. Szukam tego trójkąta, a on sprytnie schowany pod cudowną świąteczną gwiazdą. Bardzo mi się Twoja interpretacja podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень красивое и необычное решение!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałam, że można w poziomie! a widać można i to ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!