poniedziałek, 20 października 2014

Mix kartek świątecznych

Dzisiaj mam do pokazania kartki, które ukazały się na blogach
oraz 

Moją ulubioną bazą kartkową jest kwadrat lub A6, ale czasami trzeba sięgnąć po DL.
Zawsze mam problem z zapełnieniem całej powierzchni, wydaje mi się, że czegoś brakuje. 
Przygotowałam dwie kartki na formacie DL.
po więcej zdjęć zapraszam na blog UHK Gallery Inspiracje.
Kolejne kartki, które dzisiaj chciałam pokazać mają wspólny element - domki.
Jest jeden duży z ośnieżonym dachem, parapetami okiennymi
oraz maleńkie domki wiszące jako ozdoby 
domkowe kartki opisane są na stryszkowym blogu.
Jestem ciekawa jak Wam idzie tworzenie świątecznych kartek, gdy mamy piękną, złotą jesień?
Dziękuję za odwiedziny :)

7 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) Jakoś nie mogę się jeszcze zmobilizować do świątecznej produkcji ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe,świąteczne,nastrojowe DL w brązach zachwyca a ośnieżone domki do zachcenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki superowe, ale najbardziej podoba mi się z gwiazdką! Urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Ja jakoś jeszcze weny na świąteczne nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oh wow! LOVE your cards Rudis! You are an inspiration to me! Thank you so much for sharing!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!