czwartek, 16 października 2014

Maraton

Obiecałam przygotować obszerniejszą relację z sobotniego maratonu scrapowego, więc jest :)
Jak już wcześniej wspomniałam czekałam na zdjęcia dziewczyn, sama zrobiłam ich niewiele.
Pierwsza część maratonu przebiegała pod nazwą 'embossing pudry, emalie, pasta i inne' :)
Najpierw króciutki wykład na temat użycia pudrów do embossingu, pokazałam czym różni się puder od emalii, jak używać pasty z pudrami i brokatem.
Zaprezentowałam nowe maski Wycinanki, które już niebawem będzie można kupić.
Potem prezentacja przykładowej kartki i do dzieła :)
 Szybko minęły trzy godziny, dziewczyny 'ciężko' pracowały, stworzyły cudne kartki - oto kilka przykładów (dziękuję za udostępnione zdjęcia)
powstało również kilka świątecznych kartek
Na koniec obowiązkowe zdjęcie:
między warsztatami odwiedził nas sklepik Florabella z pięknymi kwiatami,
 można było dokonać zakupów na miejscu.

Po krótkiej przerwie przystąpiłyśmy już w mniejszym gronie do drugiej części maratonu.
Z takich surowych elementów tworzyłyśmy własne domki
Interpretacja była dowolna, powstało siedem pięknych, bogato zdobionych domków
Pod koniec warsztatów zostały rozlosowane nowe maski Wycinanki 
oraz trzy kolekcje papierów UHK Gallery. 
Sklep "Na Strychu"  każdej uczestniczce dwóch warsztatów przyznał 5% bonus na zakupy, 
pozostałym uczestniczkom 2%.
Zapraszam chętnych na relacje do:


A podczas warsztatów pracowałyśmy na produktach:
     


Wszystkim uczestniczkom serdecznie dziękuję za wspólne, kreatywne tworzenie
 i bardzo wesołe towarzystwo :***

Do kolejnego spotkania :)

6 komentarzy:

  1. Już ja wiem jakie Ty potrafisz narzucić tempo, dzięki temu powstały piękne prace, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki maraton to sama przyjemność ,miło powspominać, popatrzyć na to co zostało stworzone. Dziękuję jeszcze raz za wspaniałe warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda powstały pod Twoim okiem! Budki są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace robione jak nie w maratonie :) a domki co jeden to piękniejszy - dziewczyny zdolne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Było cudownie i chętnie piszę się na kolejne długodystancowce :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!