środa, 29 października 2014

Kartki to czy nie kartki?

Dzisiaj mam dwie prace, trudno nazwać je zwykłymi kartkami - to takie 'torebki' na tagi...
Nie otwierają się jak tradycyjne kartki.
 Z każdego boku i z dołu są połączone (coś jak koperta) od góry wkładamy tag lub bilecik
na którym można wpisać życzenia świąteczne.

 Forma kwadratowa - u góry widoczna wstążeczka z tagiem
a tutaj tag wyciągnięty, leży przy kartce
 z jednej strony jest ozdobiony, druga pusta, by można wpisać życzenia
drugi projekt jest w formacie DL
tu tag ozdobiony z jednej strony, 
śnieżynki oraz latarnia zostały ozdobione emulsją do embossingu (o której opowiadałam i pokazywałam na warsztatach) - za każdym razem daje zaskakujący efekt.
Na zdjęciach niestety mało widoczne są drobinki złota
Obie prace wykonałam z kitu Creme de la Creme
 

Ciekawa jestem co sądzicie o takich formach kartkowych.
 

6 komentarzy:

  1. ... i dlatego są wyjątkowe - w formie i w klimacie :) takie "kartki niespodzianki"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, powiedziałabym, że ta forma jest taka bardziej intymna, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie super to wyszło, takie dwa w jednym. Niby kartka... a tu proszę, taka fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, świenty pomysł na wyciągane życzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obydwie! A tag na życzenia niezwykle przemyślany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy nowy pomysł i pięknie zrealizowany.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!