niedziela, 26 października 2014

Embossing

Dzisiaj mam dwie kartki świąteczne, w których użyłam pasty do embossingu.
Pierwsza była już prezentowana podczas warsztatów, 
do ozdobienia bombki użyłam jednej z nowych masek Wycinanki.
Do pasty dodałam biały brokat, mam nadzieję, że chociaż odrobinę widać jak się błyszczy.
W drugiej kartce użyłam przeźroczystej pasty do embossingu i posypałam odrobiną srebrnego 
i białego pudru.
Tło kartki ozdobione maską Primy Marketing. 
 Gwiazda oraz śnieżynkowe dodatki to wykrojniki Poppystamps, 
które można kupić w stryszkowym sklepie. 
Obie kartki wykonane na papierach UHK Gallery.
Dziękuję za odwiedziny i życzę wspaniałego, kreatywnego tygodnia :*

9 komentarzy:

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!