sobota, 13 września 2014

Kopertówki inaczej

Typowych kartek kopertówek zrobiłam w życiu chyba kilka, ale znalazłam inny sposób na taką kartkę - można ją otworzyć, posiada kieszonkę, jedynie nie ma klapy w kształcie trójkąta jak typowa koperta.
Dzisiaj mam parę 'moich' do pokazania:
z nowej kolekcji Mademoiselle 
wybrałam Camille z jej delikatnym wzorem
z Pastelowej kolekcji - mój faworyt 'Pięć'
z morskich papierków - wybrałam Ciszę przed burzą
EDIT! Na życzenia w komentarzach -pokazuję środek, który jest banalny:

 a kopertówka z grzybkowej kolekcji spodobała się pewnej księgarni internetowej i od jakiegoś czasu promowana jest wraz z książką jako prezent z okazji ślubu:

Miło mi, że moja wersja kopertówki spodobała się klientom :)))
Pozdrawiam serdecznie oraz bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :*

18 komentarzy:

  1. Piękne !!! Ja robię tylko w takiej wersji :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kopertówki i piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! szkoda, że nie ma zdjęć środka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bym chętnie zobaczyła środek ;) a swoją drogą - gratuluję - ta kartka musi się podobać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Też jestem ciekawa środka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczna karteczka. Taka elegancka .

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne- też takie wolę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne filigranowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kopertówki , delikatne i romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, zdecydowanie fajniejsze kopertówki, nie gustuję w tych tradycyjnych i gratuluję reklamy w księgarni

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie i romantycznie, wspaniałe kopertówki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym zamówić u Pani taką kartkę (Camille) na ślub mojego syna, czyli napis musiałby byc dla Ani i Wojtka. Szczegóły podam na Pani adres mailowy. Pozdrawiam - Ewa Walczak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!