niedziela, 7 września 2014

Kilka zaległych kartek

Witajcie, 
dzisiaj mam kilka zaległych kartek (sierpniowych) z Poppystamps do pokazania.
Najpierw z kolorowymi, jesiennymi listami:

z barwnym tłem, wykorzystałam wykrojnik brzegowy Mod Flower Border
 kolejna z motylkami na tle wykonanym z pomocą distressów również jest tutorial
i dzisiejsza karteczka - tym razem już świąteczna z moją ulubioną gwiazdą betlejemską:

Jak łatwo zauważyć na blogu Poppystamps nie używamy papierów do scrapbookingu z wzorami, sami tworzymy tła wykorzystując wykrojniki, szablony, maski i media.
Wszelkie inne dodatki też używamy w ograniczonej ilości i czasami trudno (szczególnie mnie) przygotować projekt by satysfakcjonował każdego.
Celem naszego zespołu projektowego DT Poppystamps jest pokazanie możliwości wykrojników, a nie tylko wykorzystanie ich jako element dodatkowy do kartki.


13 komentarzy:

  1. Świetne:)Zwłaszcza pierwsza mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienna karteczka jest przepiękna, te listki, kropelki, cudo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Takie minimalistyczne, ale pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Zachwycające kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające! Najbardziej ujęła mnie pierwsza w jesiennych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! To nie lada sztuka przy pomocy "mało" pokazać prawie "wszystko" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ta liściasta jest genialnie prosta .

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Niby prosto, niby banalnie - ale EFEKT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace cudowne ale ta jesienna rewelacja! Dzięki za fajny kursik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!