niedziela, 10 sierpnia 2014

Sierpień z Timem Holtzem

a właściwie z jego produktami :)
Bo właśnie w tym miesiącu zapraszamy do wykorzystania jego niezliczoną ilość produktów na tagach.
Mój tag tym razem nie jest niebieski !
Postawiłam na bardziej żywe kolory i użyłam tuszy distressowych do tła w takich tonacjach:
wykorzystałam papiery z kolekcji 'Winter is coming', którym łatwo nadać konkretny kolor przy pomocy tuszy, mgiełek.
Następnie dodałam kilka stempli T. Holza z różnych zestawów, użyłam wykrojników T.Holtza - tagowego oraz z mini rozetkami.
Ramkę pociągnęłam crackle paint distress 
i dodałam kawałek taśmy filmowej również T.Hotza.

Oczywiście zapraszam na nasz blog UHK Gallery Inspiracje i do udziału w zabawie tagowej.

3 komentarze:

  1. Ależon piękny :)
    Wydaje mi się, czy wstążkę też barwiłaś tuszami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tak, masz rację użyłam tuszy do wstążek.

      Usuń
  2. soczysta i bardzo letnia inspiracja, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!