środa, 20 sierpnia 2014

Przybornik

Powoli zbliża się... no dobra wszyscy wiedzą, że już niedługo czas do szkoły :((((
Warto wykorzystać wolne chwile na drobne porządki/ przygotowania.
Dlatego też dzisiaj mam dla Was przybornik na biurko Wasze lub dziecka.
Pełnić też on może inne funkcje, jakie - zapraszam na tutorial.

 Zaczynamy od zabezpieczenia miejsc, które nie chcemy pomalować, ja użyłam taśmy malarskiej, gdyż dwie ścianki zostaną oklejone papierem,
przed użyciem farbę należy dokładnie wymieszać, można nakładać gąbką, ja użyłam pędzla. Należy nałożyć od 2 do 3 warstw, ale trzeba pamiętać, że każdą kolejną nakładamy po wyschnięciu poprzedniej
Po odczekaniu 24 godzin możemy ozdobić pozostałe ścianki i wykorzystać przybornik jako tablicę magnetyczną
powierzchnia ta ma jeszcze jedną zaletę - jest idealna jako tablica

 więcej szczegółów i cała lista użytych produktów znajduje się na blogu stryszkowym - zapraszam.
Pozdrawiam :* 

2 komentarze:

  1. i się trzyma! fajny pomysł na osłodę dla ucznia i nauczyciela ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny! Muszę się obkupić w taką farbę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!