piątek, 22 sierpnia 2014

Mini bird house - na patyku

Witam,
dzisiaj chciałam pokazać pracę, którą wykonałam dla Cards und More, ale z myślą o Carmen i jej zabawie 'z patykiem'
patyk oczywiście to ta część łącząca górę z dołem, lub odwrotnie 
a tak domek wygląda po małej metamorfozie
i tył jeszcze 
Domek ma już nowego właściciela (znaczy się wkrótce) bo zgodnie z wytycznymi na blogu zaopiekuje się nim Elżbieta Noga. Mam nadzieję, że jej się spodoba.
A wszyscy chętni, którzy chcą zobaczyć więcej zdjęć i materiałów, które użyłam zapraszam na blog 
Cards und More.
****
 I would like to share my project in the challenge:
  I Am Roses Challenge: "Anything Goes"
I used:
Cherry Blossoms 
 Small Flowers
Mixed Rainbow Color Paper Flowers

14 komentarzy:

  1. Zaniemówiłam... REWELACJA!!! Pomysł z domkiem na patyku trafiony - zatopiony, o wykonaniu nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany sama budka fajna, ot jak budka, ale po ozdobieniu wygląda rewelacyjnie, aż dech mi zaparło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam talent ;) Rewelacyjna praca
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi wrażenie! Lubię Cię w takich romantycznych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To Ci dopiero cudo! Wspaniały..Zamieszkałabym od razu- no...Gdybym papierowym ptaszkiem była.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely project! Thanks for joining our challenge over at the I Am Roses Challenge Blog. http://iamroses-challenge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely decorating of the birdhouse, so pretty. Thanks for playing along with us this month at IAR.
    hugs

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous! I must try something like that once!
    Thank you for sharing with us at I am roses challenge blog this month, good luck!
    Hugs,
    Tamara xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Great job, its so pretty! Thanks for joining the IAR Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  10. Very cute! Thanks for joining the IAR Challenge.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!