sobota, 23 sierpnia 2014

I znowu koronkowe serce

tak ostatnio na romantyzm mnie naszło :) 
Pierwsze pomalowane w delikatnych różowych barwach by dopasować do papieru...hmm stara 'Romanca' zaprojektowana przez Agnieszkę P. czyli latarnię morską dla I lowe SCRAP...kiedy to było :)
U mnie ostatnie papiery z tej kolekcji
drugie serce w całości 'zrobione' na biało na papierach UHK Gallery Duo Paseczki
Jestem ciekawa czy widziałyście nowe kolekcje UHK Gallery :)
 
 czekając na dostawę nowych papierów zrobiłam porządek z pozostałymi kolekcjami i zmieściły się 
w takim pojemniczku


Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli!

9 komentarzy:

  1. ILS...Wielka szkoda, że stało się, co się stało :( Też czekam już na nowości UHK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki - szczególnie ta druga. A nowości z UHK kuszą, oj kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze kilka kartek z tych uporządkowanych papierów Ci wyjdzie ;) ale miejsce na nowości też musi być! serduszka bardzo milutkie! Rudlisowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju, ale masz kolekcję papierów, aż mi się oczy zaświeciły jak je zobaczyłam.
    Karteczki obie śliczne, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Niezła UHK-owa kolekcja papierów :) Świetne karteczki - bardzo romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my goodness these are stunningly beautiful! Love your bows and beautiful,lace heart! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace " z sercem" :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!