niedziela, 20 lipca 2014

Sobotnie kartkowanie

Kolejna sobota spędzona u Carmen pod znakiem inspiracji. 
Tym razem każda z nas przygotowała zestawy, z których trzeba było wykonać kartki. 
Moje zestawy dla Inki i Carmen schowane w papierowych torebkach:
 Inka przygotowała takie niespodzianki:
a to zestawy Carmen dla nas:
z których powstały te dwie karteczki (lewa Inki, prawa moja)
Nie będę pisać co sobie pomyślałam, gdy otworzyłam zestaw dla mnie od Inki, chyba bardzo mnie nie lubi....ale trudno trzeba było się zabrać za robotę, użyć wszystkich materiałów i powstała 
NIE Rudlisowa kartka!!!
 Ja zadbałam, by zestawy dla Inki i Carmen nie były mieszaniną różnych papierków, dodatków - oczywiście papiery to UHK Gallery:
 zestaw dla Carmen i jej praca:
Inkowy zestaw
Więcej zdjęć na blogach Inki i Carmen - zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. widać, że wspaniale się bawicie, prace piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace, widac,że super spędziliście czas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kartka bardzo mi się podoba - zestaw papierów może nieoczywisty, ale wyszło interesująco :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudną koronkę dałaś dziewczynom, faktycznie też bym miała problem z kopertą od Inki :) świetny pomysł na scrapowwanie nie trzeba zabierać mnóstwa przydasi, bo ... masz twórczy pakiecik do wykorzystania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!