poniedziałek, 28 lipca 2014

Czas na słoneczniki

Pola pełne pięknych, kwitnących główek słonecznika....to dla mnie lato w pełni.
Dzisiaj u mnie  tylko jeden słonecznik na kartce.
Tło wykonałam z użyciem szablonu i Inki Gold, również na główce kwiatka jest odrobina Inki. 
Fajnie połyskuje tło gdy pada na nie światło. 
Więcej zdjęć i opis wykonania znajduje się na blogu Poppystamps.

A ja chciałam wrócić do tematu postu 
Post napisałam w j. angielskim z prostej przyczyny, że nie ma większych zmian w postępowaniu w tej zabawie, zdarza się też, że brak mi czasu na podwójne wpisywanie tego co jest oczywiste.
Dodaję polski tekst wtedy gdy są jakieś zmiany w zabawie.
Z reguły skacze się z blogu na blog i zostawia komentarz. 
Termin na pozostawienie komentarzy mija 30 lipca.
Jeśli ktoś nie jest pewny to zawsze może oczywiście do mnie napisać na maila, staram się odpowiadać w miarę szybko.
Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Super kartka, tło jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. you work is beautiful and this again
    I love you work
    Greetings from Holland Baukje

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalne tło, słonecznik przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden słonecznik - ale za to jaki! Piękny! Uwielbiam słoneczniki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocza praca... Samo tło robi wrażenie... Nie wiem czy to połączenie czerni ze srebrem i złotem czy coś innego... Ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!