wtorek, 24 czerwca 2014

SweetStamps Challenge #175 Summer


                                              Happy Tuesday!
Welcome to the SweetStamps.com challenge#175 'Summer'. I love butterflies and I made card with butterflies.

Jak w każdy wtorek zapraszam do udziału w wyzwaniu na blogu SweetStamps.com. Tym razem tematem jest lato. Dla mnie lato to kwiaty, owoce i motyle oczywiście :)
Dlatego kilka z nich usiadło na mojej kartce.


It should stay on the blog Sweet Stamps Challenge.  
Remember, you have a chance to win a great prize - a $ 20 shopping in our Sweet Stamps store.
                                                       Good luck!!!

Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga SweetStamps oraz do udziału w wyzwaniu.  Przypominam, że jest szansa wygrania 20 dolarów na zakupy w naszym sklepie.


Miesiąc czerwiec jest dla mnie miesiącem pożegnań... niedawno wykonałam ostatnią pracę
 dla INKIDO, a dzisiaj prezentuję swoją ostatnią kartkę dla SweetStamps.com.
W zespole SweetStamps byłam od maja 2013r. tu mój początek. Na pożegnanie kilka ulubionych prac wykonanych z użyciem świetnych stempli i wykrojników firmy SweetStamps.com
 

 

It's time to say goodbye.
This is my last work for SweetStamps. Thank you Stacey, Sandy and all the talented Ladies.




2 komentarze:

  1. Stemple stemplami ,ale trzeba mieć talent by dzięki nim wykonać takie piękne kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. You will be greatly missed on the Sweet Stamps team, Irena. I love your work so much. What a wonderful goodbye tribute to Sweet Stamps. Best wishes in your creative future!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!