wtorek, 17 czerwca 2014

SweetStamps Challenge #174 - Anything Goes

Happy Tuesday!
welcome to the SweetStamps.com challenge 'Anything Goes'.
I used the new stamps from our store. 

Dzisiaj kolejne wyzwanie na SweetStamps challenge "Cokolwiek" czyli wykonujemy kartkę 
o dowolnej tematyce.
 W mojej pracy użyłam nowych stempli.
 f you play along with the challenge and link your card to the company blog you are automatically entered at a chance to win $20.00 to the online store.
 Thanks for stopping.
 Zapraszam do udziału w wyzwaniu - wystarczy przygotować kartkę na dowolny temat 
i podlinkować do postu.
Na Wasze prace jak zwykle czekamy do poniedziałku. 
Pamiętajcie, że jest szansa wygrania 20$ na zakupy w naszym sklepie.
Powodzenia!




5 komentarzy:

  1. Awesome design, I love how you framed the birds with the die and flowers.

    OdpowiedzUsuń
  2. Just beautiful- wonderful design and really like the birds framed with the floral wreath die cut!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszki w tym wianuszku prezentują się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka:) Przy okazji chciałam się upewnić, czy do wzięcia udziału w wyzwaniu nie należy przypadkiem użyć stempli z tego sklepu. Wprawdzie zaglądnęłam na wskazaną stronę, ale takiej informacji nie znalazłam. Więc może Ty rozwiejesz moje wątpliwości. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you :) Dziękuję za miłe słowa :) Tajanna - nie ma wymogów używania ich stempli, więc zapraszam do udziału w wyzwaniu na SweetStamps.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!