czwartek, 19 czerwca 2014

Ślubna inspiracja dla Something Tattered

Witam,
dzisiaj u mnie skromna karteczka w delikatnych kolorach przygotowana dla Something Tattered.

Użyłam tutaj jednego stempla z zestawu May Mai Stamp Set
odbiłam go dwa razy, na to nałożyłam bukiet kwiatów, dodałam kilka półperełek. I gotowe :)
Zapraszam na blog Something Tattered gdzie więcej inspiracji 
z użyciem bardzo romantycznych stempli firmy Something Tattered. 
A już wkrótce zaproszę do zabawy z możliwością wygrania pięknych niespodzianek :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka i super pomysł ze stemplami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful and elegant card. Looks awesome. Love the pretty papers and colours.
    Hugs
    Susi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ten pojedynczy narożnik :-) Kompozycja kwiatowa pięknie wpasowana w stempel :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka delikatna i elegancka. Bardzo ładna:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, delikatna i niezwykle wysmakowana!

    OdpowiedzUsuń
  6. właściwie cały papier ozdobiły te stemple:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ukwiecona kartka Irenko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!