sobota, 21 czerwca 2014

Romantycznie dla INKIDO

Witam, 
dzisiaj mam kilka prac przygotowanych dla INKIDO. W tym miesiącu inspirują książki. 
Najpierw kartka z niespodzianką. 
 Na głównym panelu znajduje się wycięta koperta, do której włożyłam kartę prezentowa z empiku.
Mam nadzieję, że karta zostanie zamieniona na ciekawe książki :)
Druga kartka w bardziej dziewczęcych barwach.

I submit my card for the challenge The Kraft Journal #176 Shabby Chic.
I na koniec dwie zakładki do książek...romantycznych :)
Zakładki są bardzo płaskie, nie użyłam wielu przestrzennych ozdób.
Wszystkie dzisiejsze prace zainspirowane zostały czerwcowym wyzwaniem na INKIDO.
 Mnie zainspirowały kolory, wstążki, stare okładki książek oraz druk. 
Te elementy starałam się zamieścić przynajmniej częściowo w moich pracach.

Zachęcam do udziału w wyzwaniu - czekamy do końca czerwca. Linkujemy z prawej strony bloga. 
Można wykonać dowolną pracę, niekoniecznie 
z wykorzystaniem papierów PaperCraft Scandinavia INKIDO

To już ostatnia moja praca dla INKIDO, które po 8 latach swojej działalności - zamyka ją 30 czerwca.
Dziękuję, że mogłam przez ostatnie pół roku tworzyć dla tej firmy. 

4 komentarze:

  1. szkoda Inkido, wyzwalało takie piękne prace jak Twoje dwie kartki - uwielbiam taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace zrobiłaś na pożegnanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo inspirujące prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne... Ta druga karteczka to wygląda jak wyjęta z jakiejś bajki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!