niedziela, 8 czerwca 2014

Doczekało się...

Domek mam od grudnia, stał cierpliwie i czekał na swój czas... 
Morskie papierki z nowej kolekcji UHK Gallery marzyły mi się od roku...
Wystarczyła jedna noc by powstał mój 'morski traktat' 
>>> uwaga dużo zdjęć<<<
 tarcza zegarka to pamiątka po mojej mamie
i w całości 
:* 

Materiałoznawstwo:
farba biała oraz odrobinę niebieskiej, gesso z 13arts
małe niebieskie różyczki (pomalowane gesso) oraz białe kwiatki z I Am Roses
perełkowy zawijas z Flourish With A Blink

-------
Pracę udało mi się dopasować do dwóch wyzwań
"Na Strychu'
I used: mini pastel color flowers (add gesso)

18 komentarzy:

  1. Piękne wspomnienie lata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek jak z bajki - wspomnienia pięknie, plastycznie przekazane a raczej zachowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca praca, no napatrzeć się nie mogę.... SUPER

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny projekt - jest czym oczy ucieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam różne zastosowania tego typu domków. Ale takie na zdjęcia to po raz pierwszy, i podoba mi sie jak nie wiem Super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Very lovely. Thanks for joining our challenge over at I Am Roses.

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Rudlis! Oniemiałam! Kocham morskie klimaty, z resztą te papierki są już w drodze do mnie, ale Twoja praca, jak i morski tag będą dla mnie wielką inspiracją. Pozdrawiam szumem fal;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Po prostu brak mi słów. Niesamowita praca, kompozycja, kolorystyka, dbałość o każdy detal, przeniosłaś mnie w morskie klimaty, poczułam szum fal... Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!