niedziela, 11 maja 2014

Za szybko

mijają wspaniałe chwile! A tych chwil na wczorajszym Papiorzanym Combrze było mnóstwo.
Ale zanim będzie moja fotorelacja - chciałam podziękować organizatorom/ką za wzorową imprezę
 pod każdym względem. 
Nawet bankomat był niedaleko :) 
Miałam przyjemność poprowadzić warsztaty "Metaliczny połysk" i bawić się 
we wspaniałym, twórczym i kreatywnym towarzystwie :*
Dla wytrwałych fotki z warsztatów:
twórczy bałagan musi być
tagi w rękach Basi :)
kilka gotowych kartek
wspaniałe znaki zodiaku udostępniła nam Halinka ze sklepu scrapek.pl - BARDZO DZIĘKUJEMY!
i sztućce z 'szuflady babci' jak ładnie określiła je Ewa :)
Na zakończenie chciałam podziękować:
Aidzie z 13 arts za media:*
Wycinance za tekturki
Scrapkowi za znaki zodiaku z Anemone i wspaniałe towarzystwo podczas warsztatu :)
a moim kreatywnym uczestniczkom również dziękuję 
i przypominam o zadaniu domowym :* 
Pozdrawiam odwiedzających i dziękuję za pozostawiony ślad.

5 komentarzy:

  1. Ach, ja się nie mogę napatrzeć na efekty warsztatowania z Tobą :) Bardzo dziękuję za wspaniałe, twórcze spotkanie w doborowym towarzystwie :)
    P.S. Zadanie domowe się obmyśla ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie można być w dwóch miejscach jednocześnie? Miałam być z wami, nie mogłam. Teraz pozostało tylko podziwiać efekty waszej pracy - piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Było cudnie i tak mnie wciągnęło że mi tylko pięty wystają :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że było czadowo :-) Niesamowite prace powstały :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, Irenko, za wspaniałe warsztaty! z tych, w których brałam udział Twoje najbardziej zapadły mi w serce (i w kieszeń ;P ). Bardzo się cieszę, że mam fotopamiątkę ze spotkania - podkradam cicho do swojej kolekcji zdjęć i dziękuję z góry za zgodę :))) pozdrawiam Dziewczyny i do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!