piątek, 2 maja 2014

Works in progress / Przygotowania

Już za tydzień widzimy się na  Śląskim Zlocie Scrapbookingu :)   
To kilka prac, które przygotowałam na moje warsztaty.


Zostały ostatnie wolne miejsca na metaliczne warsztaty - zapraszam serdecznie :) 

Przy okazji chciałam się pochwalić:
moja budka dla ptaków wygrała wyzwanie

  
oraz dwie moje prace ukazały się w nowym magazynie Let's Get Sketchy

http://letsgetsketchy.blogspot.com/2014/05/lets-get-inspired-magazine-issue-3.html
po raz pierwszy opublikowano mój layout - z czego ogromnie się cieszę :)
oraz tą wiosenną kartkę 
Życzę kreatywnego weekendu :* 

5 komentarzy:

  1. Prace bardzo piękne przygotowałaś !!
    No i gratuluję kolejnych sukcesów i publikacji ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace - tylko pozazdrościć uczestnikom warsztatów :).
    Gratuluję zwycięstwa oraz publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! Już nie mogę się doczekać...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!