piątek, 23 maja 2014

Shabby tag dla mamy

Dawno nic nie robiłam w tym stylu, aby nie zapomnieć - dzisiaj taki tag :)
Więcej szczegółów znajdziecie na blogu Something Tattered.
Do jego wykonania użyłam:
dwóch zestawów stempli Something Tattered   
papier UHK Gallery z zestawu
Taśma plisowana w groszki z LemonCraft
 
Dodałam też  odrobinę emalii do embossingu - 
posypane zdjęcie oraz brzegi taga, a następnie podgrzałam.
 
cały zestaw kwiatów z I Am Roses
I would like to share my project in the challenge:

Pięknego weekendu Wam życzę :* 

7 komentarzy:

  1. Beautiful tag, very vintage looking. Thanks for joining in this month with our tag challenge at I Am Roses.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful! Thanks for joining the IAR Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykle romantyczny, kobiecy tag, pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To wciąż mój ulubiony styl. Śliczna praca !

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! This is one stunning looking tag!
    Thank you for sharing with us at I am roses challenge blog this month, good luck!
    Hugs,
    Tamara xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!