czwartek, 1 maja 2014

Relacja z embossingiem w tle

Przygotowania do warsztatów - paczuszki gotowe
Pracowałyśmy na produktach:
 UHK Gallery, Memory Box, Dreamweaver, Globecraft & Piccolo, Stampendous
W drugich kartkach użyłyśmy ramek  Anemone. ze sklepu scrapek.pl
a podczas warsztatów było tuszowanie:
nagrzewanie: 
chwile na rozmowę, tutaj widać mojego małego pomocnika - dziękuję :)
 gotowe kartki z koronką - zdjęcie grupowe
i kilka zdjęć, które otrzymałam od dziewczyn (lub pożyczyłam z FB) 
kartki Ewki
Ireny (mojej imienniczki) :D
Małgorzaty
Kingi
Eweliny
Małgosi
Stworzyłyście cudne prace!
Bardzo dziękuję moim uczestniczkom za twórcze spotkanie.
Mam nadzieję, że polubicie embossing jak ja :)
A tutaj można zobaczyć inne relacje:

:*

5 komentarzy:

  1. super! bardzo podoba mi się ten efekt, chyba najbardziej w odcieniach brązowo-miedzianych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efektowne to embossingowanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne te karteczki, po prostu cudne. Fajne są takie spotkania można się zawsze wiele rzeczy dowiedzieć i nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać warsztaty były bardzo twórcze - piękne prace wyszły !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace!!! Gartuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!