niedziela, 18 maja 2014

Poranny spacer po pustej plaży/ Morning walk on the beach

Witam,
dzisiaj chciałam pokazać mój mini album przygotowany dla INKIDO.
 okładki
 środek i kilka zdjęć
 długi na 10 cm, szeroki na 7 cm, zdjęcia są formatu 8x5cm,
maleńki, ale moje prawdziwe maleństwo, które do tej pory zrobiłam mieści się tutaj :)
Poranny spacer po pustej plaży odbył się w sierpniu 2010r. Przyjechaliśmy nad morze o 5 rano, a ponieważ nasz domek był jeszcze zajęty, wybraliśmy się na plażę by przywitać się z morzem.
Wspaniałe wspomnienia...

Całe materiałoznawstwo z albumu znajdziecie na blogu INKIDO.

 I would like to share my project in the challenge:
Paper Wings Productions. May Challenge - Anything goes.
My mini album.

8 komentarzy:

  1. Podglądam szczegóły techniczne- na bazie kopert? Cudnie dobrane papiery i dodatki : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, serducho boskie, a te delikatne wzory pasują idealnie. Kocham morze i już niedługo się tam wybieram:) Może też uda mi się sprawić nam taki album, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! This little book is fantastic! I love the corrugated heart. Thanks for joining the Paper Wings Productions challenge! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!