poniedziałek, 26 maja 2014

Nie tylko dla mam

Dzisiaj wyjątkowy dzień dla każdej mamy, 
od rana dzieciaki składają życzenia, 
wręczają własnoręcznie wykonane laurki. 

U mnie dzisiaj dwa projekty -
kartka dla wszystkich mam,

a dla córki ramka z ciekawymi stwierdzeniami wypowiadanymi przez każdą mamę :)

tutaj w wolnym tłumaczeniu cały tekst:
Mama mówi:
- Mam tylko dwie ręce
- Nazywasz to muzyką?
- Pozwól, że to pocałuje od razu będzie lepiej
- Jeśli twoi przyjaciele skoczą z klifu, ty też to zrobisz?
- Idź spytaj ojca
- Nigdy nie zapominaj, że cię kocham
- Ty zawsze będziesz moim dzieckiem
- Wyczyść talerz inne dzieci głodują / Zjedz wszystko, tam gdzieś dzieci głodują
- Jeśli nie przestaniesz zostanie Ci już tak
- Odrób zadanie domowe
- Nie wkładaj tego do ust, nie wiesz gdzie to wcześniej było
- Nie obchodzi mnie kto zaczął
- Pieniądze nie rosną na drzewach, wiesz?
- Ponieważ jestem twoją matką
- Umyj zęby
- Bo tak powiedziałam
- Weź te włosy sprzed twarzy / Odgarnij włosy z twarzy
- Zjedz to,  to dla twojego dobra 

:)))
Życzę miłego świętowania!

Metalowy kwiatek z ramki  pochodzi ze sklepu Retro Kraft Shop -
pracę więc linkuję na bloga Retro Kraft :)


EDIT!  Dzięki, że tu zaglądacie.
Na koniec dnia taki duet :)

4 komentarze:

  1. Teksty w ramce bardzo prawdziwe i chyba swoim dzieciom też powinnam takie ramki kiedyś zrobić, żeby miały na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie "rześka" kartka /w kolorystyce/.
    Ramka jest genialna, już nie mam kłopotu z prezentem na Dzień Dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Irenka, a rameczka ujęła mnie szczególnie, jest cudna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!