poniedziałek, 12 maja 2014

Mod Flower Background - w dwóch odsłonach

Dzisiaj kolejny mój dzień na Poppystamps. Tym razem w swoich pracach użyłam dużego wykrojnika, 
który nadaję się na tło kartki oraz do innych prac.
Kartka w kolorze ecru - idealna na każdą okazję, nie tylko na ślub.
i ozdobiona puszka, która była eksponatem na sobotnich warsztatach. Tutaj wycięłam dwa elementy z wykrojnika i dodałam jeszcze brzegowy, by z każdej strony puszka była wyklejona.

Więcej zdjęć na blogu Poppystamps. 
Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Piękna kartka, ale puszka mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jestem pod wrażeniem! Cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie w każdej postaci! kolorowa puszkę miałam okazje podziwiać " na żywo" jest fantastyczna. Ale karteczka w tym kremowym odcieniu również zachwycająca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka pięknie współgra z puszką - a może odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace :) puszka mnie powala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!